Reklamacje
Spis treści
Wszystkie towary zakupione w sklepie Iguane.pl objęte są gwarancją producenta oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
W przypadku wykrycia wady materiałowej, wykonawczej lub innej niezgodności z zawartą umową– prosimy postępować zgodnie z instrukcją:
Reklamacja krok po kroku:
- Zaloguj się na swoje konto na Iguane.pl (zakładka „Twoje konto" w prawym górnym rogu).
- Kliknij na „Dodaj reklamację" w sekcji „Reklamacje towarów".
- Z prawej strony zaznacz artykuły, które chciałbyś zareklamować oraz ich ilość.
- W kolumnie „Uwagi" prosimy o dodanie zdjęć usterki wraz z opisem. Następnie kliknij „Przejdź dalej".
- Wybierz sposób zwrotu towaru (w przypadku uznania reklamacji zwrócimy koszt przesyłki reklamowego towaru), kliknij „Przejdź dalej", wybierz adres, pod który należy dostarczyć przesyłkę i potwierdź zgłoszenie reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.
Do każdego roszczenia ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
Pamiętaj: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie