Reklamacje

Wszystkie towary zakupione w sklepie Iguane.pl objęte są gwarancją producenta oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

W przypadku wykrycia wady materiałowej, wykonawczej lub innej niezgodności z zawartą umową– prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

Reklamacja krok po kroku:

  1. Zaloguj się na swoje konto na Iguane.pl (zakładka „Twoje konto" w prawym górnym rogu).
  2. Kliknij na „Dodaj reklamację" w sekcji „Reklamacje towarów".
  3. Z prawej strony zaznacz artykuły, które chciałbyś zareklamować oraz ich ilość.
  4. W kolumnie „Uwagi" prosimy o dodanie zdjęć usterki wraz z opisem. Następnie kliknij „Przejdź dalej".
  5. Wybierz sposób zwrotu towaru (w przypadku uznania reklamacji zwrócimy koszt przesyłki reklamowego towaru), kliknij „Przejdź dalej", wybierz adres, pod który należy dostarczyć przesyłkę i potwierdź zgłoszenie reklamacji.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.

Do każdego roszczenia ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

Pamiętaj: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

 

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel